Ads 468x60px

dimarts, 21 de maig de 2013

"Esplai 4Torres" TROBADA D'ESPLAIS "Ass. Excursionista de Catalunya"

El cap de setmana del 18 i el 19 de maig,va tenir lloc al municipi de l'Aldea la trobada dels nens de l'Associació Excursionista de Catalunya, i els nens del Esplai 4 Torres.

No vam ser gaires nens, 8 nens i 4 monitors,però igualment ens ho vam passar molt be.El dissabte vam estar tot el dia d'excursió, visitant la Serra de les Veles, les Torres de Campredó i l'ermita de Solicrú.
A dintre l'ermita Solicrú
Quan vam fer el cim de les Veles, va començar a ploure i ens va tocar còrrer a tots camí avall a refugiar-nos a l'ermita de Solicrú, allí vam estar fins que ba passar la primera tronada.
Després per a poder arrivar al Casal de Joves, ens va tocar fer mil peripècies,ja que portavem la pluja tota l'estona al darrera nostre.
Estàtua de les rambles!!!!
Torre templaria de Campredó

La nit la vam passar al pabelló municipal de l'Aldea, allí vam sopar i després organitzàrem una petita ginkama sobre els cinc poders màgics d'un pagés, que per cert, abans d'anar a dormir s'ens va apareixer el pagés i ens va donar "anells de poder".
Instal.lacions esportives de l'Aldea
El diumenge vam anar a Deltebre a visitar l'ecomuseu i també vam estar a la "força de cavalls", veient com els cavalls arrossegaven un tiràs carregat de sacs.Cap a la una del migdia arribavem a l'ermita de l'Aldea, a gaudir de les festes en honor de la Mare de Deu de l'Aldea i a visitar el centre d'interpretació de la torre de guaita.També vam veure i ens van explicar el nou quadre que hi ha a l'esglèsia.Després de tot això, a dinar i a descansar una estona.
Per la tarda vam veure una estona els bous i cap allà a les sis de la tarda vam acabar les activitats de tot el cap de setmana.
Ecomuseu
Força de cavalls
Ha estat un cap de setmana molt positiu amb intercanvi d'idees i de maneres de fer, per part dels nens i dels monitors.
Els monitors vam ser: Laura i Claudia de Barcelona i Lluïsa i Jordi de l'Aldea.
Volem agraïr a les regidories de Joventut, Benestar i familia i a la regidoria d'esports també, la facilitació dels tràmits amb la documentació i el deixar-nos utilitzar les instal.lacions esportives per a poder acampar, a mes a mes, de donar-nos tot el suport per a poder portar a terme aquesta activitat conjunta.
Torre de guaita de l'Aldea